Miss Ponkisson

Eftersom min kära sambo gjorde en så grundläggande presentation av sig själv så borde jag kanske göra detsamma. 
 
Så, hej på er. Jag är Gabriella. Kommer ursprungligen från de smålänska skogarna men bor just nu i Norge där jag jobbar på ett lager. Hade väl egentligen inte planerat att flytta hit, hade nog mer räknat med ett lugnt sabbatsår hemma hos föräldrarna men att bo 6 timmar bort från sin pojkvän kändes inte särskilt lockande. Så när han beslutade sig för att plugga här följde jag med. 
 
Jag har ett stort intresse för litteratur. Särskilt fantasy. Just nu jobbar jag med min allra första fantasy-serie och drömmer om att kunna jobba som författare på heltid. I övrigt så gillar jag att vara ute i naturen, äta choklad och gosa med katter. 
 
Favoritboken just nu är "De utvalda - Tankeläsaren" med orginaltiteln "Graceling". Ska införskaffa mig tvåan nästa gång vi åker över till Sverige och har väldigt stora förväntningar på den!
 
Yep, that's pretty much me.

Kommentarer:

1 Eleni:

Kikar in här :)
Hoppas ni haft och fortsätter ha en trevlig söndag :)

Kommentera här: