Dagens beställning

Har mått skitkasst idag rent utsagt. Tänkt på helt fel saker och plågats av barndomsminnen jag inte vill minnas. Så vad gjorde jag åt saken? Jo jag beställde hem några böcker... Skulle egentligen bara beställa "Där drömmar blir till" eftersom jag varit sugen på att läsa den ett bra tag nu men det blev några till ;) 
 
Ska nog helt enkelt bara sluta säga att jag har bokköpsstopp. Kommer köpa böcker oavsett. Kanske går bättre om jag inte säger nått, då kanske det inte är lika lockande att bryta det ;)
 

Kommentarer:

1 Beate:

Böcker jag onekligen ha en uppiggande effekt :) hoppas det fick dig att känna dig bättre!
Och vet du att Där Drömmar Blir Till har en uppföljare som heter Mardrömmar och som kommer ut den 20e nästa månad? :D Kanske en anledning att prioritera den lite högre när böckerna har anlänt ;)

Svar: Ja det har de faktiskt :) Japp jag har läst det, just därför jag beställde hem den nu! :D Det var ju den jag var mest sugen på att läsa så det blir nog den jag prioriterar ;)
The Ponkissons

Kommentera här: