Mina tankar om: Iron Man 3

Iron Man 3 producerad av Shane Black .
 
Handling: I Iron Man 3 ställs den egensinnige men genialiske industrimagnaten Tony Stark/Iron Man mot en fiende, The Mandarin, vars kraft inte har några gränser. När hela Starks värld slås i spillror beslutar han sig för att leta upp den som är skyldig. Nu måste han mer än någonsin förlita sig på sina tekniska uppfinningar, sin genialitet och sin instinkt för att kunna skydda dem som står honom närmast och bekämpa ondskan med alla medel.
 
Mina tankar: Den här filmen var precis så bra som jag hoppats på och levde helt klart upp till mina förväntingar. Humor, acction och coola effekter. För mig kan det inte bli mycket bättre än såhär, haha. Men sen kanske inte jag har så höga krav heller. Hur som helst så är Iron Man helt klart min favorit bland alla Marvels superhjältar (tätt följd av hulken förstås). 
 
Vet inte helt vad jag ska skriva mer utan att spoila för er som inte sett den men den är helt klart sevärd så har ni inte sätt den föreslår jag att ni gör det, särskilt om ni är lika stora Iron Man fans som jag ;)
 
Betyg: 8/10
(beslutade mig för att ändra min betygsskala för att jag ska ha lite variation när jag sätter betyg, så från och med nu blir det av 10 istället för av 5!)
 

Kommentera här: