Succubus - Skådespelare

Skådespelare
 
Att jobba med skådespelare är något ut av det värsta med att göra film. Helt enkelt för att man inte kan lita på dom.
 I den förra filmen jag producerade, så va allt klart för innspelning och vi väntade bara på nästa dag då vi skulle börja spela in. Men på kvällen innan innspelningen så får jag ett meddelande där en skådespelare från Oslo inte kan vara med på filmen ändå. Så det att skaffa en ny skådis som huvudkaraktär samma dag som inspelningen var en riktig utmaning. Vi hade 5 affärer att filma i, och hade fått lov att filma 1-2 timmar i var butik, men ingen skådespelare.
Men allt löste sig och gick väldigt fint som tur var!
  
Succubus
 
Liknande problem med denna film? Såklart. Sånt får man räkna med i små produktioner. Kommer nog vara fler problem, men det får jag skriva om en annan gång. 
 
Tips för att undvika sådana problem!
 
Betala dom, eller ha alltid en reserv som du vet är tillgänglig.

Kommentarer:

1 Dr. (_)_):::::D P. Ness, attorney at Go Fuck Yourself:

Ja det är jätte svårt at hitta skodespidlare när dom inte möttar opp. Jag vil heller slappe dom i ansiktet med min svenska korv slap slap in the face

Min tjej er skodespelare men hon kan inte vara med i din produksjon for hon er i min kjellare og er antagligen död. Jag skal seje til dig om jeg hittar någon andra skodespelare, jag hittar många uttanfor skodespel akademiet i oslo men polisen är där etter at 3 av studentärna aldrig kom tillbaks etter en skoldag

Bill Clinton är en robot från fremtiden som skapte hologrammet som man kallar for 9/11
({}) gurkfitta

Kommentera här: