Nygammalt i bokhyllan!

Var på Erikshjälpen idag eftersom jag fått tips om att de hade första HP boken inne och jag var sugen på att köpa den. Slutade med att jag kom hem med 8 böcker (eller egentligen 10 eftersom sagan om ringen är 3 böcker) för 162,-.. Inte dåligt det! Second hand är fantastiskt! :D

 
Harry Potter och De Vises Sten - J.K. Rowling
Harry Potter och Hemligheternas kammare - J.K Rowling
Harry Potter och Fången från Azkaban - J.K. Rowling
Harry Potter och Den flammande bägaren - J.K. Rowling
 
Till skillnad från alla andra i denna värld har jag inte läst HP. Bara sett filmerna. Men nu tyckte jag att det kunde få vara dags, särskilt när jag hittade fyra av dem så billigt och i så fint skick :)
 
 
Äldre Gudar - David & Leigh Eddings
Bridget Jones Dagbok  - Helen Fielding
Djävulen Bär Prada - Lauren Weisberger 
Härskarringen - J.R.R. Toliken
 
Hittade först de tre separata Sagan Om Ringen böckerna men sedan såg jag den här där alla var samlade. Kändes mycket bättre att ha alla tre i en och samma bok. Detta är inte heller en berättelse jag läst än, men måste verkligen göra det!

Kommentera här: