Man of steel!

På fredag, 21/6, är det dags. Då ska vi se Man Of Steel i 3D! Så nu tänkte vi skriva lite om våra förväntningar inför filmen :)
 
Gabriellas förväntningar:
Jag vet faktiskt inte om jag har så värst höga förväntningar. Vilket förstås är bra, för då kommer jag inte bli besviken. Jag har som sagt svårt att förknippa superman mer något annat än serien smallville, haha. Men jag hoppas såklart att filmen kommer vara bra. Henry Cavill passar bra som Clark men jag kan inte helt se Amy Adams som Lois. Kanske det ger mer mening när jag väl ser filmen. Let's hope so :) 
 
Så ja, kort och gott. Jag har inga stora förväntningar men jag tror ändå att det kommer bli en bra film! 
 
Daniels förväntningar: 
Jag har sjukt höga förväntningar, vilket inte brukar vara bra. Men får ju hoppas på det bästa.
Zack Snyder är grymt duktig på slåssscener och det visuella delarna i film. Jag tror inte det kommer bli så mycket fokus på dialoger och story, utan mer på de visuella effekterna. Blir spännande att se hur Laurence Fishburne's karaktär blir. Alltid gillat Laurence i ungefär allt han är med i.
Känner mig ganska säker på att dom har gjort filmen som Dark Knight Triologien. Det vill säga ganska mörk och så "realistisk" som man kan göra en sci-fi film. 
 
Tror det kommer bli en film jag kommer vilja se flera gånger.
 
 
 

Kommentarer:

1 Rufsetufsa:

Aldri nok av Superman :) Han har visst kommet for å bli :)

Svar: Helt rätt, går aldrig få nog av Superman! :) Ja, jag tror det kommer komma fler filmer med honom. Finns alltid något nytt äventyr att kasta in honom i :)
/Gabriella
The Ponkissons

2 Lesehesten:

Den så jeg på kino igår :) *Stort smil og tommel opp*

Svar: Det låter lovande!! :)
/Gabriella
The Ponkissons

3 Rufsetufsa:

Det er filmer om ham og også en tv serie om da han var ung. Kanskje det blir en serie når han blir gammel også? Tjihi .... :)

Svar: haha ja, precis! Mycket möjligt att det blir något sådant! :) /Gabriella
The Ponkissons

4 Nilmas Bokhylla:

Åh väntar på att biljetterna ska släppas eftersom vi vägrar se i 3D men det verkar ta tid.. suck!

Svar: Ville inte heller se den i 3D egentligen, men vi kunde inte någon av de tiderna då de visade 2D så fick bli det ändå! Så får väl genomlida huvudvärken de där 3D-glasögonen ger mig x) haha //Gabriella
The Ponkissons

Kommentera här: