Våra favoritserier
Här kommer en ny top 10 lista, men den här gången är det tv-serier vi listar! Tror även de här listorna kan bli ganska så olika så jag tror flera av er kan få lite tips :)
Gabriellas 10 favoriter:
1. Angel
2. The Vampire Diaries
3. Once upon a time
4. Bones
5. American dad
6. Grimm
7. 2 broke girls
8. Navy CIS
9. Smallville
10. Charmed
Daniels 10 favoriter:
1. Dexter
2. Californication
3. Arrested Development
4. Community
5. Supernatural
6. Modern Family
7. Spartacus
8. Cougar Town
9.Prison Break (s.1)
10. Misfits (s.1-2)