Bloggambassadör för Mörkersdottir

För ett tag sedan frågade förlaget Mörkersdottir efter bloggambassadörer. Jag anmälde mitt intresse och blev utvald som en av förlagets ambassadörer. Så vad betyder det då? Jo, att det framöver kommer dyka upp åtminstone en recension i månaden på en bok som är utgiven av dem. Jag kommer dock inte låtsas gilla en bok jag inte tycker om bara för att jag är deras ambassadör så det kommer fortfarande vara ärliga recensioner! Ni kan läsa inlägget om mig och den andre ambassadören här och om ni är sugna på att själva vara ambassadörer, kika in här. :)
 
 
 
 

Kommentarer:

1 ~MoonStar~:

Så kult :) Grattis.. Kanskje jeg må sjekke ut noen av bøkene de har utgitt.. Har lyst til å prøve meg på noe svensk :)

Svar: Ja, titta in deras utgivning! Kan tipsa om boken "Halvblod" som är utgiven via dem. Riktigt bra bok :)
The Ponkissons

Kommentera här: