Bokbloggsjerka #16

Dags för jerka igen! Veckans fråga är:
 
Vad önskar du dig mest av allt just nu som är relaterat till böckernas värld?
 
Först och främst önskar jag mig att min bok ska komma ut. Men det gör den ju rätt så snart också. Annars finns det en del böcker jag önskar mig just nu så jag tänkte nämna några. Fyller år snart och dessutom närmar det sig jul så om någon känner för att köpa en bok till mig kan ni satsa på någon av dessa, hehe:
 
 
Eller varför inte bara ett presentkort hos Akademibokhandeln (eller Adlibris/Bokus). Kanske är enklare ;) 
 
Önskar mig såklart mer läs/skrivtid också som jag ser att många av er andra nämnt. Men det kändes ganska givet ;) 

Kommentarer:

1 Ewa K:

Spännande med din bok :).

Svar: Tack, ja väldigt spännande!! :)
The Ponkissons

2 Monika:

Mycket som händer nu alltså :)

Svar: Ja verkligen! Mycket på gång :)
The Ponkissons

3 Freja:

Gud så kul att vänta på att ens egen bok kommer ut!

Svar: Ja verkligen, men mycket arbete såhär innan :)
The Ponkissons

Kommentera här: