Nytt i bokhyllan samt läser just nu.

Dålig uppdatering här, jag vet. Men jag har inte så mycket att skriva om, haha. Särskilt inte nu när "författardelen" fyller den andra bloggen istället för den här. Men nu kommer i alla fall ett litet inlägg. Jag fick nämligen hem två recensionsexemplar på posten idag, från ingen mindre än Kim M. Kimselius. Recenserade ju hennes bok Månstenen för ett tag sedan och blev sugen på att läsa mer av henne. Så nu har jag två till böcker att lägga till på min "att läsa lista". 
 
 
Sen så la jag Nattfjärilen åt sidan (orkar inte alls med den av någon anledning) och började istället läsa Farlig Förmåga som jag suktat efter ända sedan jag köpte den på bokmässan i höstas. Redan läst halva. Helt klart mer min stil än den där andra ^^ Nu får ni också en hint om vad jag gjort hela förmiddagen. Juste, tvättat!
 
 

Kommentera här: