Ännu en serie

Jag har tittat på alla säsonger av Heroes och kan väl säga att jag blev besviken på slutet. Den skulle ju inte ha slutat där egentligen och det märktes lite för väl fast samtidigt känner jag inget direkt sug efter att se en fortsättning. Hade nog fått så det räckte av den serien ändå.
 
Men jag behövde ju en ny serie att fylla tiden med. Så efter lite letande beslutade jag mig för att börja titta på Atlantis. Ett fartfyllt fantasydrama, en värld fylld av legendariska hjältar och mytiska varelser. Från skaparna av Merlin. Vet inte riktigt vad jag tycker om den än men det är i alla fall okej tidsfördriv ;) 
 
Någon mer som tittar på Atlantis? 
 
 

Kommentarer:

1 Anna:

Jag tittar på det och jag tycker att det är bra hittills! :)

2 Anna A:

Tittar på den. Blev bättre och bättre efter hand. Ser fram emot s2 :)

3 Therese, bokfrälst ssk-student:

Har kollat på serier själv de senaste dagarna då jag vart hemma med barnen. "The tomorrow people" riktigt bra. "Bitten" kan bli intressant, finns bara 3 avsnitt ännu. "The Originals" som är the originals ifrån VD. Började kolla på "Sleeping hollow" igår och den var bra men lättskrämd och mörkrädd som jag är var den ryslig vid ett par tillfällen, men bra...

Atlantis har jag inte sett, men såg Heors när den gick och den var bra.

Kommentera här: