Nytt i bokhyllan

Nämnde ju igår att jag fått ett paket från Nilmas Bokhylla. Så nu ska ni få se vad som fanns i det!
 
Dessa tre böcker hör numera hemma i min bokhylla. Enders spel har jag varit sugen på att läsa enda sedan jag såg filmen. Misstänker att jag egentligen är lite för gammal för den boken, men spela roll, jag är väl egentligen "för gammal" för allt jag läser - för att inte tala om det jag själv skriver isf ;) Chanslös och Hemlös är fortsättningarna på Själlös som jag inte orkat läsa ut än. Är i mitten någonstans. Men kanske blir jag mer peppad av att ha alla hemma. Om inget annat har de fina omslag! 
 
 

Kommentarer:

1 Anna / Sagan om Sagorna:

Jag tror inte att du är för gammal! Jag upplevde att boken var mycket vuxnare och riktad till en äldre läsare än vad filmen var :)

Svar: Vilken tur! Var lite tveksam till den först, men gillade filmen så tänkte det vore kul att läsa boken också :)
The Ponkissons

Kommentera här: