Läsalot

Även jag tänkte hoppa på den här läs-a-lot-utmaningen som alla bokbloggare snackar om. Det handlar kort och gott om att utmana sig själv och läsa massor under perioden 30 Juni - 6 Juli. Och så ska vi överta twitter med #läsalot2013 taggen. Mer om det kan ni läsa hos Anna och Emelie
 
Mina mål är:
- Läsa ut Bitterblue! Påbörjade den för ett tag sedan men kom inte så långt. Så efter att flytten imorgon är över så sätter jag tänderna i den. 
- Läsa antingen "Vi har ju hemligheter i den här familjen" eller "Det är så logiskt, alla fattar utom du". 
- Läsa någon av de där böckerna som helt oplanerat hamnat i min bokhylla. Såsom "Nattens begär" av Sherrilyn Kenyon som följde med hem ifrån en resa till Ullared.
 
Tvivlar starkt på att jag kommer hinna läsa allt det här. Med tanke på flytt och det faktum att jag är en ganska trög läsare. Men ... Bitterblue ska i alla fall läsas ut, så de så! 
 
 

Kommentarer:

1 ~MoonStar~:

Lykke til med lesingen i sommer :) Kos deg masse..

Eg håper å få lest noen etterfølgere til serier som er påbegynt.. Så som Requim i Delirium Serien. Bok 3 i Shadow Falls og nr. 3 i Revenants serien.. :) Så masse serier som må fortsettes :P
Men blir nok ikke med på noen read-a-thons i sommer.. For glemmer å oppdatere xD

Svar: Tror inte jag kommer få läst allt jag vill få läst den här veckan heller eftersom vi precis flyttat in i ny lägenhet och har MASSOR att fixa med, men får hoppas jag kan stryka något från listan i alla fall ;) haha. Har så svårt att ta mig tiden också. Som nu kunde jag egentligen läsa men då sitter jag vid datorn x) Då har du lite att se fram emot att läsa i sommar i alla fall! :))
The Ponkissons

2 ~MoonStar~:

hehe skjønner situasjonen din.. Står selv mitt i en flytning.. Så vanskelig å ta seg tid til å lese.. Selvom man virkelig har lyst og trenger det..

Lykke til med ny leilighet :)

Svar: Ja det är jättebesvärligt! Som nu tänkte jag sätta mig och läsa men så fort jag tittade ut över rummet och såg alla de flyttkartonger som är kvar fick jag dåligt samvete för att jag inte plockar med det istället, haha!
Detsamma till dig som också håller på att flytta :) Ett plus med den nya lägenheten är att vi har en stooor uteplats där jag kan sitta och läsa sen när allt är färdigt ;) haha
The Ponkissons

Kommentera här: