Lite helgläsning!

Blev väldans glad när jag tittade brevlådan efter jobbet idag. Där låg nämligen - äntligen - 4 nummer av Skriva som jag klickade hem under deras mellandagsrea. De reade nämnligen ut gamla nummer för halva priset (tror faktiskt de gör det fortfarande om ngn är intresserad!) så det var ju bara att passa på! Så nu ska jag läsa på om att skriva fantasy, att skriva romantik, hur man blir av med sin skrivspärr och att gå från idé till färdig bok. Nog för att jag redan färdigställt ett fantasymanus så finns det säkert en hel del jag kan lära mig från alla dessa nummer. Extra intressant ska det bli att läsa om romantik för det är något jag kan behöva öva på att skriva om. Är lite sådär halvdålig på det, åtminstone såndär gulligull romantik ;) haha. 

Någon av er som läser den här tidningen? Vad tycker ni om den? 


Kommentera här: