Filmer jag vill se i April/Maj

Tyckte det var dags för ett sånt här inlägg nu eftersom det kommer ganska många bra filmer de kommande månaderna. Igår var vi och tittade på Captain America. Tänkte försöka få Daniel att gå med på att skriva en recension tillsammans på den sen ;) haha.. Men först kommer de filmer jag vill se i April/Maj. 
 
Noah. 
Har velat se den här enda sedan jag såg trailern för första gången. Känns som en film helt i min smak. 
 
 
The Amazing Spiderman 2. 
Jag har aldrig varit ett fan av spiderman, dock gillar jag fienden han ställs mot i den här filmen. Kan nog bli något bra av det där! Om inte annat så lär älsklingen vilja se den.
 
 
The other woman. 
Den enda "vanliga" filmen på listan. Verkar som en härlig komedi som jag inte vill missa!
 
 
Pompejii.
Har egentligen inte mycket att säga om den här, men den verkar bra helt enkelt. Får mig att tänka på Kim M Kimselius bok också ;)
 
 
Divergent.
Självklart ska den här vara med på listan. Har dock inte jättehöga förväntningar på den eftersom jag tycker det man fått se via trailern är lite sådär. Men jag älskar skådespelarna de valt, tycker de passar perfekt. Så det är åtminstone något bra ;) Håller tummarna för att den överträffar mina förväntningar!
 
 
X-Men: Days of Future Past.
More superheroes to the people! Även om jag tycker den verkar lite rörig med allt tidsresande så kan jag ju omöjligt missa den.
 
 
Maleficent.
Velade lite om jag skulle ta med den här på listan eller inte, för jag vet inte riktigt om jag vill se den. Men kanske! 
 

Kommentarer:

1 Fantasy Realm ~ en fantasyblogg:

X-men ska bli intressant att se :) Sedan ser jag fram emot Transformers 4 som har premiär i sommar!

Svar: Ja, hoppas den är bra! :) Transformers har jag aldrig varit mycket för men misstänker att sambon vill se den så lär nog se den ändå ;)
The Ponkissons

Kommentera här: