Nytt i bokhyllan

Ännu ett inlägg med nya böcker. Den här gången är det dock bara recensionsex så jag har i alla fall inte gått och spenderat mer pengar sen sist, haha ;) Tänkte först gjort en video för att presentera dem men orkade inte riktigt, så det fick bli bilder den här gången också. Hoppas det duger!
 
 
Fick Åttio dagar gul från Lind & CO. Det som lockade mig var förstås att den jämfördes med Fifty shades som jag älskade. Men efter att ha läst några kapitel i den så känner jag att det kanske var en liten miss att jämföra dem för än så länge ser jag inte riktigt likheten. Men vi får se vad jag tycker när jag läst ut den! :) 
 
Författaren Sanna Juhlin mejlade mig och frågade om jag inte kunde tänka mig att recensera hennes bok De Sömnlösa. Läste lite om den och hörde ganska snabbt av mig till Mörkersdottir för ett recensionsexemplar. Känns som en bok jag skulle gilla. Så den står näst på tur på min att-läsa-lista!
 
Stort tack till Lind & CO samt Mörkersdottir för dessa recensionsexemplar :)
 
 
Fick hem ett stort paket från Harlequin i förra veckan också. Det innehöll Iron Fey serien samt Sylvia Days Förskalv, Efterskalv. Är väldigt sugen på Iron Fey serien måste jag säga, då jag hört mycket gott om den. Ska bli riktigt kul att läsa!
 
Stort tack till Harlequin för dessa böcker :)
 
Någon som läst någon av dem?
 

Kommentarer:

1 Shamandaliex:

Har läst första delen i Iron fey och recenserat den. Måttligt imponerad av den måste jag säga...

Svar: Ja, läste din recension. Var nog bra för då sjönk mina förväntningar lite, men är ändå sugen på att läsa den :)
The Ponkissons

Kommentera här: