Tävling: Vinn "Leva älska brinna dö"

Vi kör på med en ny tävling och den här gången är det paranormal romanceboken Leva Älska Brinna Dö som jag fått äran att lotta ut. Den är skriven av Sofie Trinh Johansson och utgiven på Mörkersdottir förlag. Det är tredje och sista delen i Sofies vampyrserie "Halvblod". 
 
Om boken: 1837 lämnar William Dahl Sverige för ett liv på andra sidan jorden. Han ger upp sin själ i utbyte mot rikedom, makt och evigt liv. Han får mer än han bad om. Över hundra år senare hittar han det som gör livet värt att leva.

Blodet från en av De Få är allt Aveline behöver för att förlänga sitt liv. Men något har tagit över hennes kropp och tiden håller på att rinna ut. Hon är inte stark nog att genomgå en förvandling, och hon vet inte heller om hon är beredd att lämna det mänskliga livet bakom sig. Samtidigt blir Hero svagare och Aveline fruktar att demonerna har tagit över henne.

Rådet är samlat. Livet finns inom räckhåll. Vem kommer att benådas och vem måste dö?

När döden har väntat för länge 
Kommer allting till ett slut 
Leva älska brinna dö
 
För att tävla: 
    - Sprid tävlingen via er blogg, twitter eller facebook. (länk till det här inlägget ska inkluderas i ert inlägg) 
    - Kommentera detta inlägg med en kort motivering om varför just du ska vinna denna bok!
    - Glöm inte fylla i er e-post så jag kan få tag i den som vinner! :) 
 
Tävlingen avslutas den 22/12.

Kommentarer:

1 Cecilia A:

Har delat tävlingen via twitter: https://twitter.com/BookCecilia/status/412676485883785217

Jag tycker att jag ska vinna "leva älska brinna dö" eftersom det skulle kännas fantastiskt att inte bara vinna en tävling utan även äntligen få hålla denna bok i mina händer!!

2 Lupina:

Jag har inte haft någon riktig vampyrobsession sedan 90-talet då jag läste Anne Rices fantastiska vampyrserie. Tycker det är dags nu :)

Jag har länkat:

http://lupinaojala.se/2013/12/19/tavla-om-leva-alska-brinna-do/

https://www.facebook.com/LupinaOjala

https://twitter.com/LupinaOjala

Kommentera här: