Tematrio: Önskeklappar

Tänkte delta i tematrion denna vecka. Uppgiften är: Berätta om tre tillskott som känns nödvändiga i din bokhylla!
 
Sjukt svårt eftersom jag har så otroligt många bra böcker i min bokhylla som bara väntar på att bli lästa. Men några kan jag nog komma på ändå ;)
 
1. Nyckeln - Sara Bergmark Elfgren och Mats Strandberg.
Den här boken vill jag förstås ha. Gillade verkligen de två föregående böckerna i serien! 
 
2. Insurgent - Veronica Roth.
Fortsättningen på Divergent som jag fullkomligt älskade. Den hade inte varit fel att få hem!
 
3. Stad av Aska - Cassandra Clare. 
Del två City of Bones serien. Inte läst 1:an än och är skeptisk efter att ha sett filmen men jag skulle ändå vilja ha hem den. 
 
Hade nog kunnat skriva en del till känner jag men det ska ju bara vara tre så de här får duga ;) Vilka böcker önskar ni er i julklapp?
 
 

Kommentarer:

1 Monika:

Nyckeln längtar jag lite efter att läsa :)

2 [Anna]:

Stad av aska hoppas jag få hem på julafton :)

3 Helena, MsHisingen:

Har läst alla dina tre. Får du dem så kan du vara glad ett tag :) Och ettan, City of Bones, är mycket bättre än filmen (ingen överraskning där...)

Kommentera här: