Börjat hänga på Kapitel1

Tänkte bara droppa in och säga att jag gått med på ännu en sida (hur många finns det liksom?!). Denna gång är det Kapitel1. En sida jag trodde var utdöd eftersom de flesta som jag hört prata om den sagt "gamla Kapitel1" eller liknande vilket fått mig att tänka att den nog är nedlagd. Men icke. 
 
För er som inte vet vad Kapitel1 är för sida så är det en sida där man kan lägga upp sina romaner/noveller (eller bara smakprov som jag har gjort) för att låta de andra medlemmarna läsa igenom och säga vad de tycker och tänker. Vill man så kan man också kika in på andra medlemmars texter och delta i novelltävlingar :) Finns också ett forum där man kan ställa frågor till andra skribenter, tipsa om tävlingar och ge skrivtips osv ... 
 
För att hitta mig och de texter jag valt att lägga upp kan ni klicka in här: http://www.kapitel1.se/gabriella-poopuu
 

Kommentera här: