Ett radioprogram om mig själv

Jag brukar ju inte lägga ut avsnitten från 45minuter på den här bloggen men jag gör ett undantag nu. Gårdagens program handlar nämligen om mig där jag utgår från de frågor jag bad er skicka in för ett tag sedan :) Jag berättar lite kort om mig själv, ger en allt för lång beskrivning av mitt manus, pratar lite om mitt skrivande och sist men inte minst så läser jag ett litet smakprov ur boken. 
 
Märkte att jag säger att jag var 14 när jag började gymnasiet. Men nej, jag var inget underbarn som fick börja ett år tidigare. 15 var jag. Så det blev lite fel där ;) 
 
Lyssna vettja! 
 

Kommentarer:

1 Pernilla:

Kul o höra dig berätta dina tankar kring din bok (:

Svar: Kul att du gillade det :) Kände att det här var första gången jag berättade öppet om boken, så det blev ju rätt långt, men det blir nog lite mer sammanfattat och inte så flummigt i framtiden kan jag tänka ;)
The Ponkissons

Kommentera här: