Filmer jag ser fram emot i November!

Nu var det väldigt länge sedan jag gjorde ett sånt här inlägg. Så det kan väl vara på tiden att göra det igen, även om vi nu är mitt i månaden ;) November, min favoritmånad. Varför? Jo för då fyller jag år. Sitter liksom i från barndomen att just november är något alldeles speciellt. Och i filmvärlden måste jag också säga att november är speciellt för varje år kommer det någon film jag sett fram emot just den här månaden. Nu är det tre stycken jag verkligen vill se. Två går redan på bio medan den tredje kommer i slutet av månaden. 
 
Thor: The Dark World.
Min kära filmexpert till sambo verkar inte så sugen på den här men jag är det ändå (trots att han ofta har rätt när det kommer till filmer). Den verkar bra och jag älskar marvel-filmerna så den här vill jag helt klart se. Så det får allt ta och bli något biobesök snart!
 
 
Ender's Game. 
En film jag velat se ända sedan jag såg första trailern. Har också varit väldigt sugen på att läsa boken, men som vanligt så försöker jag vänta med den till efter filmen. Så jag inte blir så besviken på filmatiseringen. Hoppas den är bra i alla fall! 
 
 
The Hunger Games - Cathing Fire.
Självklart finns även denna med på min lista. Ser verkligen fram emot den! Hoppas jag får ett biobesök i födelsedagspresent (hint, hint, Daniel) så jag får se den då ;)  
 

Kommentarer:

1 Pernilla:

Thor var awesome kan jag ju säga (:

Svar: Kan tänka mig det :D
The Ponkissons

2 Shamandaliex:

Du kommer nog inte att bli besviken på Thor även om jag tyckte att den var både bättre och sämre en ettan...

3 Anna :

Åh, det är precis samma filmer som stått på min lista sen början av november. Har dock inte hunnit bocka av en endaste än. Thor ska jag se på söndag :)

Svar: Har inte heller hunnit se någon än :( Måste se dem snart!!
The Ponkissons

Kommentera här: