Vad tycker ni om frågorna hittills?

Den 25/11 kommer jag att "gästas av mig själv" i mitt radioprogram och prata om lite allt möjligt kring mitt manus. Bad er för några dagar sedan att ställa frågor till mig kring detta. Dessa frågor är de jag fått in hittills. Några har kommit via mejl, några via fb och några via bloggen.
 
Vad tycker ni? Är det något ni tycker fattas? Kommer spela in på onsdag tror jag. Så innan dess kan ni skicka in lite fler förslag :) 

- Får man fråga hur gammal du är? Och - är du från baltikum eller Rumänien?
- Vad handlar Mellody Looh - Födelsemärket om?
- Hur länge har du jobbat med din bokidé om Födelsemärket? När och hur fick du idén? 
- Hur många delar har du planerat till serien? 
- Har du någon favoritkaraktär? Vem? Hur har denna förändrats under skrivandets gång?

- Vill du fortfarande starta eget förlag? 
- Var kommer namnet "Lavida" ifrån? Hur kom du på det?
- Hur går du till väga när du ska redigera?
- Hur många "drafts" har Födelsemärket gått igenom?
- Har du någonsin skrivit något ur en annan genre än fantasy? I så fall vad? 


Kommentera här: