Vilket av namnen föredrar ni?

Har ju funderat på att starta ett eget förlag. Nu när jag fortfarande inte fått något positivt svar från förlagen börjar de tankarna komma tillbaka. Så jag har spånat på namn ... Något jag tycker är jättesvårt. Först hade jag bara tänkt antingen "Poopuu förlag" (mitt efternamn) eller "Kjeilen förlag" (Daniels efternamn, eftersom det ändå är mitt snart det också) men jag vill inte ha något som så lätt kopplas till mig. Att folk direkt förstår att jag bara ger ut mina egna böcker. Kanske låter dumt men jag vill ha lite distans till namnet helt enkelt. 
 
Så här är tre av alla namnförslag jag kom på. Och nu vill jag ha er hjälp. Rösta på det som ni tycker är bäst. Om ni vill får ni gärna kommentera varför ni svarat som ni gjort också! :)
 

Kommentarer:

1 Sofietrinhj:

Tycker inte heller att du ska ha ditt namn. Ordstorm älskar jag!

Svar: Ja, älskar också Ordstorm. Enda problemet är att så många förlag heter något med just Ord och då sticker det inte ut särskilt mycket. Men vi får se vilket det blir :)
The Ponkissons

2 Fantasy Realm ~ en fantasyblogg:

Jag röstade för Ponki Förlag eftersom det lät passande (och gulligt) på något vis, haha :)

Svar: Haha ja, lite gulligt låter det :) Dessutom är det annorlunda och lätt att lägga på minnet. Så det vore ett lite kul namn :D
The Ponkissons

3 Frida:

Tycker att Ordstorm är väldigt bra! :D Ponki förlag är också bra, men kanske lite för gulligt? Låter lite mer som ett barnboksförlag, men samtidigt är det lätt att komma ihåg och sticker ut från mängden. Väldigt svårt att välja..

Svar: Precis så jag tänker. Ska snart skriva ett inlägg om det. Ordstorm är jag störtförtjust i MEN det sticker inte ut så mycket. Många förlag heter något med ord i början. Ponki däremot sticker ut men låter som du säger lite för gulligt. Som om jag gav ut barnböcker. Svårt det där :/ Kanske blir något helt annat i slutändan, haha x)
The Ponkissons

Kommentera här: