Tematrio: Bokprylar

Dags för en ny omgång av Lyrans tematrio. Den här veckan ska vi lista tre bokrelatrerade prylar vi vill ha!
 
1. En skrivar-mugg. Hittade jättemånga roliga på Zazzle.se (plus en hel del andra roliga skrivrelaterade saker). Så är det någon som är sugen på att ge mig en present, köp en skrivmugg med något roligt motiv! :) Exempelvis en sådan här: 
 
 
2. En lätplatta. Eller tja, en surfplatta går ju lika bra för den går ju också att läsa på! Har börjat läsa en hel del e-böcker på sistone men det är lite besvärligt att dra med sig datorn överallt bara för att kunna läsa. Så en platta vore finfint!
 
3. Sista grejen kan både vara bokrelaterad och tv-serierelaterad, beroende på hur man ser det. Såg detta linne strax innan jul och var supersugen på att beställa det åt mig själv, dock är det lite väl dyrt kan jag tycka. Och så undrar jag om jag verkligen är ett så löjligt fan som vill ha namnet tryckt på en tröja? (hmm, dum fråga kanske). Nåja. Ett Damon Salvatore-linne från "Candy by keela" får vara den sista saken på min lista! ;) 
 
 

Kommentarer:

1 Ugglanoboken:

En sån där skrivarmugg hade jag också kunnat tänka mig!

2 Boktjuven Ingerun:

Trevliga saker alltihop.

3 Holavedsbruden Ewa K:

Muggen var fin. Den skulle passa fint här hemma hos mig också.

4 Helena, MsHisingen:

Härligt linne och då är jag inte ens ett Damon-fans...

5 Boklysten:

Jag har också en mugg på "vill ha"-listan

6 Sanna:

En ordentlig mugg med te gör oväntat mycket för läsupplevelsen

7 Freja:

Jag är inte framme vid läsplatta än... Jag gillar att känna bokens tyngd, papperets struktur mot fingertopparna och att med en blick på ryggen kunna se hur långt jag nått i boken... Sen gör sig böcker så bra som inredningsdetalj oxå... Men jag kommer nog att anpassa mig så småningom...

8 [Anna]:

En surfplatta skulle sitta fint :)

Kommentera här: