Bokbloggsjerka #17

Då var Annikas jerka tillbaka igen! Tänkte först inte svara på veckans fråga då jag tyckte den var lite tråkig men jag gör det ändå. 
 
Vilken karaktär och/eller författare skulle du vilja slå på käften alternativt ge en kram?
 
Jag funderade väldigt länge på detta. Kom på massor av karaktärer i serier men ingen bra i någon bok ... Författare var inte direkt enklare, haha. Men tillslut beslutade jag att Christian Grey nog blir mitt svar på båda frågorna. I vissa stunder tycker jag synd om honom och tycker att han skulle behöva en kram. I andra stunder stör jag mig så maximalt på honom att jag helt klart inte hade haft några problem med att slå till honom på käften. Så han får bli mitt svar denna vecka, haha. 
 
Förresten! GLÖM INTE bort tävlingen där ni kan vinna Eva Holmquists spännande science fiction bok. Kika in HÄR
 
Tycker förövrigt fortfarande att Matt Bomer är den ultimata Mr Grey. Så otroligt synd att det inte är han som ska spela Grey i filmen. Det hade blivit SÅ bra! 
 
 
 

Kommentarer:

1 Sara Pepparkaka:

Jag är väl den enda som inte har läst dom böckerna..

Svar: Nej då, det finns fler. Det är bara att det är ju vi som läst dem som pratar om dem ;)
The Ponkissons

2 Monika:

Jag har inte heller läst dem och tänkte inte göra det heller :)

3 23 minuter:

Håller med dig om Mr Grey, han förtjänar både kramar och smällar ;)

4 [Anna]:

Ja denna Mr Grey som är så älskad och hatad!

5 Vargnatts bokhylla:

Haha ja han kan behöva både och!

6 Inger:

Har inte heller läst de böckerna...

....borde jag det?

Svar: Det är helt upp till dig :) Jag gillade dem men det beror ju lite på vilken smak man har! :)
The Ponkissons

7 Lottens Bokblogg:

Hm, det där är böcker jag planerar att inte läsa;-)

8 Ewa K:

Mr Grey... en mycket annorlunda karaktär minst sagt. Men visst är det lite synd om honom.

9 Sanna:

Kan inte relatera till detta, det är en bokserie jag inte behöver lägga tid på.. :)

10 Boktjuven Ingerun:

Både krama och slå... = mild S/M? :)

Svar: haha, något sånt ;)
The Ponkissons

11 Freja:

Jag har inte läst de böckerna och tänker inte heller göra det, så jag får helt lita på dig!

Kommentera här: